Monday, July 6, 2009

Persidangan di Bawah Pepohon

Bukan di negeri Perak sahaja pernah berlaku persidangan di bawah pokok, di Jerman juga pernah berlaku. Jalak sendiri dapat saksikan dengan mata kepala Jalak sendiri. Bahkan, sempat juga Jalak meluangkan masa merakam peristiwa tersebut!

Haha..jangan menggelabah! Sebenarnya apa yang Jalak maksudkan ialah sesi Annual General Meeting (AGM) bagi Malaysian Club Deutschland (MCD) yang berlangsung semalam. Jalak ini bukanlah ahli berdaftar sebenarnya, cuma menyertai parti barbeku yang dianjurkan oleh MCD usai berakhirnya AGM tersebut. Simpan dulu cerita tentang parti barbeku itu, di sini Jalak ingin titipkan antara sedutan video yang Jalak telah rakamkan.

Sesi pencalonan ahli jawatankuasa baru


Sesi buang undi serta kiraan undi untuk jawatan Bendahari


Sesi buang undi serta kiraan undi untuk jawatan Setiausaha

Tie vote!

Ini sahajalah yang Jalak sempat rakam kerana selepas itu hidangan di atas meja buffet seakan-akan memanggil-manggil Jalak supaya datang menghampirinya :P
Untuk maklumat lanjut tentang keputusan penuh berkenaan organisasi bagi tenure yang baru, silalah lawati laman web rasmi MCD.

Anyway, menarik kan buat AGM di bawah pokok atau pun di tempat terbuka seperti ini? Mungkin persidangan UMNO yang akan datang lebih sesuai diadakan di Taman Botani atau Wetland Putrajaya. Ada bran?!

Jalak: Seronok dapat hadiah berupa Picnic Set dari Sony Ericsson!

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin