Wednesday, May 6, 2009

Corat-Coret Grand BBQ Siegen Summer 2009

#Menurut weather forecast seminggu awal, hari Sabtu lalu diramalkan hujan.Walaubagaimanapun,ramalan berubah menjadi cerah 2 hari sebelum hari kejadian :D

#Memang betul cakap Kak Mazyan, buaian yang satu itu sering menjadi rebutan kanak-kanak untuk bermain sampai ada yang menangis..ish3x

#Kak Neny bijak mengambil peluang dalam mempromosikan koleksi tudung yang dijualnya. Jalak difahamkan laku juga lah jualan pada hari tu..komisyen mana??muhehehe

#Selain jualan tudung, demo Power Juicer oleh Didie turut mendapat maklum balas memberangsangkan daripada kaum-kaum ibu yang lain. Ada yang dah survey untuk membeli.

#Permainan baling-baling belon berisi air antara ibu bapa dan anak-anak terpaksa dibatalkan memandangkan AJK sukaneka gagal mengisikan air ke dalam belon sebelum permainan dijalankan. Sepatutnya dari awal lagi patut diisikan air ke dalam belon untuk mengelakkan 'gangguan' daripada kanak-kanak. Moral:It's not easy when dealing with kid's stuffs

#Permainan mengutip gula-gula untuk kanak-kanak di bawah 3 tahun juga terpaksa dibatalkan kerana hanya DUA peserta sahaja yang tinggal iaitu Aina dan Nabhan.

#Satu lagi permainan yang dibatalkan ialah "Isi air ke dalam botol menggunakan sudu" memandangkan masa sudah suntuk dan ada tetamu yang terpaksa berkejaran balik ke rumah masing-masing.

#Semasa permainan "Tendangan membuta tuli", suasana menjadi semakin gamat dan tidak terkawal lalu wujudnya unit F.R.U (entah dari mana lol) bagi mengawal keadaan.

#Permainan "Teka bahasa isyarat" terpaksa diberhentikan pada awal permulaan kerana pasukan Aachen mengaku yang mereka boleh baca soalan di balik kertas putih yang transparent itu..JUJUR sekali. Terima kasih!

#Semasa pusingan bahasa Jerman untuk "Telefon Buruk", peserta yang berdiri di bahagian belakang sekali kelihatan gundah gulana dengan harapan supaya masa yang diberikan tamat secepat mungkin HaHaHa!

Jalak: Tiada yang mencarut

No comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin